Darmowe jadłospisy: jadłospis na wrzesień 1800 kcal

Tu jesteś:  Strona główna      Darmowe jadłospisy: jadłospis na wrzesień 1800 kcal

Darmowe jadłospisy: jadłospis na wrzesień 1800 kcal

Wybór sezonowych, a także lokalnych warzyw i owoców pozwala zminimalizować straty witamin i składników mineralnych zachodzących m.in. podczas transportu czy przechowywania tego typu produktów, dlatego też charakteryzują się one wysoką wartością odżywczą (zawartością witamin, składników mineralnych i substancji biologicznie czynnych).

Jadłospis na wrzesień to 3-dniowy plan żywieniowy, w którym wykorzystywane są tylko i wyłącznie sezonowe warzywa i owoce.

Jakie owoce i warzywa warto kupić we wrześniu?

Każdy dzień jadłospisu to 4 pełnowartościowe, zbilansowane posiłki: śniadanie, obiad, kolacja i przekąska, którą możesz zjeść dowolnie pomiędzy śniadaniem i obiadem lub obiadem i kolacją.

Wszystkie posiłki mają zbliżoną wartość odżywczą, dlatego w ciągu 3 dni możesz je ze sobą dowolnie zamieniać.

Założenia diety

  • Średnia wartość energetyczna: 1800 kcal
  • Średnia zawartość białka: 15%
  • Średnia zawartość tłuszczu: 35%
  • Średnia zawartość węglowodanów: 50%